محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

......

1390/11/17 12:13
نویسنده : نایسل
458 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

فدات شم بهم گفتن 5 مهر دنیا میای عزیز دلم فردا میرم سونوگرافی تا مطئن شه دکترم

آزمایش خونم نوشت

همین خیلی خسته ام فدات شم دوست دارم مییرم لالا

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فسقلی مامان وبابا
19 خرداد 91 0:05
سلام خیلی ناراحت شدم .عزیزدلم از خدا می خوام به زودی زود بهت یک نی نی ماه وعسل بده


میسی خوشملم
maman talaee
18 شهریور 91 5:41
سلام دوست من! اومدم بگم که پارمین جوون در اولین مسابقه زندگیش شرکت کرده و به رای شما دوست عزیز شدیدا نیاز داره ممنون میشم بیای وبلاگ پرنسس!
مامان پریسا
3 آبان 92 14:55
سلام الناز جون . میخواستم باهات حرف بزنم ولی پستت بدون جای کامنت بود واسه همین گشستم تا اینجا رو پیدا کردم... عزیزم توکلت به خدا باشه باید ببینی مشکل از کجاست خواهشا اینو جدی بگیر و حتما دنبال یه معالجه ی اساسی باش.
nahid
8 اردیبهشت 93 16:19
عزیزم...تقدیر یا...سرنوشت ؟ مهم سلامتی خودته .... بیا توجمع فرشتگان موسیقی برای فکرواعصابت خوبه... خودم خصوصی وتضمینی یادت میدم....